01/03/2014

Knižný súhrn: Február 2014

Vo februári som prečítala...

...osem kníh, z toho 6 v slovenčine, 1 v angličtine a 1 v češtine:

1. *J. K. Rowling: Harry Potter a Ohnivá čaša (#4) - sj*
2. Colleen Hoover: Beznádejná - sj
3. Paullina Simons: Medený jazdec (#1) - sj
4. Amanda Hocking: Forgotten Lyrics (#0.5) - aj
5. *J. K. Rowling: Harry Potter a Fénixov rád (#5) - sj*
6. Romain Rolland: Peter a Lucia - sj
7. Patricia Briggs: Krevní pouto (#2) - čj
8. J. R. Ward: Chamtivosť (#1) - sj
* = re-reading

Už tradične som pokračovala v re-readingu Harryho Pottera, konkrétne štvrtou a piatou časťou. Úplne vidno, ako tam plynie čas a atmosféra je čoraz temnejšia...

Ďalej som prečítala Medeného jazdca a nie som síce taká ohúrená ako mnohí ďalší, ale malo to čosi do seba. Niektoré časti sa mi páčili viac, iné menej, na hviezdičkovanie som sa akosi nezmohla.

Forgotten Lyrics je fajn úvod do série od Amandy Hocking, ktorá ma svojou Tryllskou trilógiou presvedčila, že vie písať. Musím sa dostať aj k samotnej sérii.

Prečítala som aj novelu Peter a Lucia, keďže sme to preberali v škole a bola sympaticky krátka. Nijako extra ma síce nenadchla, ale nezdala sa mi ani vyslovene zlá.

Do knihy Krevní pouto som sa pustila na odporúčanie Michelle a áno, začala som dvojkou, tú som totiž objavila v knižnici. Svet a postavy boli jednoznačne skvelé, ale chýbala mi poriadna akcia a napätie. Krevní pouto si odo mňa teda zaslúžilo len 3 hviezdičky, no myslím, že sérií ešte dám šancu.

Aký bol váš knižný február? Podeľte sa v komentároch.

12 komentárov:

  1. Bez naděje a Měděnýho jezdce bych si chtěla přečíst. :) Taky bych si někdy mohla dát re-reading HP.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Forgotten Lyrics má peknú obálku a vyzerá zaujímavo, no spisovateľkin štýl mi už nesadol pri Tryllskej trilógii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou, tak to je škoda.:D Mne práveže úplne.:D Sto ľudí, sto chutí, všakže.:D

      Odstrániť
  3. Peter a Lucia je jedno z tých príjemnejších povinných čítaní, mne sa to páčilo, aj by som si to znova prečítala! Ale čo, aj tak idem zajtra do knižnice 8D
    Beznádejnú mám doma už dlhšie, ale zatiaľ som nemala na ňu čas 8(
    HP je klasika, strašne rada by som si dala re-reading, ale čaká ma tu ešte dosť vecí.
    Tryll séria ma celkom zaujala, no ešte som sa nedonútila k 3ke, pričom z 2ky som bola veľmi nadšená, neviem prečo vyprchalo moje nadšenie z tejto série, je to fajnové, budem si na to už musieť urobiť čas, aby som to mala konečne dočítané 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rozhodne.:) Tak hádam si ulovila v tej knižnici nejaké dobré knihy.:D
      Hm, hádam si ho nájdeš čoskoro.:)
      To ti verím...
      Oh, aká škoda, snáď ju fakt dočítaš, mne sa trojka veľmi páčila.:) Konečne niečo skončilo podľa mojich predstáv!:D

      Odstrániť
  4. Haha, konečne niečo, čo som čítala :D Zatiaľ som sa nedostala k pokračovaniu Forgotten Lyrics, ale v poslednej dobe nejako viac čítam, aj keď by som mala robiť celkom iné veci (a čítať celkom iné knihy), takže možno sa k tomu ešte do konca roka dokopem :P Osobne dúfam, že Mercy ešte šancu naozaj dáš, možno vďaka tretej časti sa tvoj názor zlepší :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Užívaj si ten pocit.:D Ani ja som sa k nemu ešte nedostala... mohli by sme si dať spoločný reading, či?O:)
      Aaaa dám, neboj... no a či sa môj názor zlepší, to už uvidíme.:)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jo, už vím. :D napsala jsem únor s kroužkem a pak jsem zapomněla přidat další komentář. O:) neukamenuj mě, prosím.. :D
    A psala jsem, že můj únor byl pěkně na houby a že nechápu, kde berete všichni čas na tolik knížek. :D
    Harryho bych si taky mohla zopáknout. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha.:DD Stáva sa.:D Veď v pohode, len ma to zmiatlo.:D
      No, ten čas si musím popri škole dostala kradnúť, ale... nejako to ide.:D
      Jop, Harry proste neomrzí.:3

      Odstrániť