5. 11. 2012

Jill Hathaway - Očami vraha (#1)

Vydavateľstvo: SJ – Fragment |  ČJ – Fragment (Vidím to, co vrah) | AJ – HarperCollins (Slide)
Rok vydania: SK, CZ, EN – 2012
Anotácia: Stredoškoláčka Sisa žije len so svojím otcom a mladšou sestrou, jej matka pred rokmi zomrela na rakovinu. Sisa trpí ojedinelou poruchou - narkolepsiou - poruchou spánku. Občas upadne do bezvedomia a ocitne sa dočasne v tele niekoho iného a jeho očami potom vníma svet. Jedného dňa sa ocitne v koži vraha, ktorý zabil kamarátku jej sestry. Krátko potom zomrie ďalšie dievča zo skupiny roztlieskavačiek a Sisa sa obáva, že ďalšia na rade bude jej sestra. Rozhodne sa vraha vypátrať na vlastnú päsť.


Očami vraha je veľmi rýchle a pomerne oddychové čítanie. Skrátka nesmiete očakávať priveľa a môže sa vám páčiť tak ako mne.

Nájdete tu nadprirodzený faktor a samozrejme aj hlavnú zápletku, ale celé je to ‚zabalené‘ v Sisinom (ne)normálnom živote, čo mi vyhovovalo. A viete kvôli čomu? Pretože jeho spracovanie bolo realistické – prostredie, udalosti, charaktery. Okej, možno nie vždy stopercentne, no bola som spokojná. Hlavná hrdinka mi bola sympatická, čo je dôležité.

I samotná zápletka bola fajn, vraha som dopredu neodhalila, no nejedná sa ani o nič extra prevratné a hlavne som nebola práve v napätí. Pozor - zároveň som sa však nenudila. Veľkú zásluhu má na tom Jillin štýl písania. Nie je zbytočne komplikovaný, vyhovuje mi, stránky ubiehali jedna radosť.

V konečnom dôsledku som mala z príbehu a knihy veľmi dobrý pocit a odporúčam vám ju. Čo sa týka ďalšieho dielu, rada by som si ho prečítala, no nemusí to byť čoskoro – jednotka je našťastie ukončená viac než dosť, minimálne pre mňa.

4 hviezdičky

Anotácia a obálka z goodreads.com

6 komentárov:

  1. Túto knižku by som si rada prečítala, vyzerá dobre 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SUper kniha taková oddechovka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne tak, súhlasím so všetkým. Tiež som dala 4*. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, som rada, že sa s niekým takto zhodnem.:)

      Odstrániť