26. 8. 2012

Michelle Madow - Remembrance (#1)

Tentoraz trochu netradične – najprv si môžeme prečítať plnú verziu recenzie v angličtine a potom stručný súhrn v slovenčine pre tých, ktorí anglicky nehovoria.
Taktiež by som rada poďakovala autorke za e-book na zrecenzovanie a prosím, ospravedlňte všetky chyby. / I’d also like to thank the author for e-book for review and please, excuse all mistakes.

Vydavateľstvo: AJ - Dreamscape Publishing
Rok vydania: EN - 2011
Anotácia: Lizzie Davenport has been reincarnated from Regency Era, England... but she doesn't know it yet.
Then Drew Carmichael transfers into Lizzie's high school at the beginning of the year, and she feels a connection to him, almost like she knows him. She can't stop thinking about him, but whenever she tries talking with him about the mysteries behind her feelings, he makes it clear that he wants nothing to do with her. Reaching him is even more difficult because she has a boyfriend, Jeremy, who has started to become full of himself after being elected co-captain of the varsity soccer team, and her flirtatious best friend Chelsea starts dating Drew soon after his arrival. So why can't she get him out of her mind?
Even though Lizzie knows she should let go of her fascination with Drew, fighting fate isn't going to be easy.

Michelle’s writing style is really nice and enjoyable; this book is easy and quite fast to read - I liked it. It’s perfect, especially if you just want to relax. But truth be told, it’s mostly a love story too.  Well written and one with interesting background, that’s for sure, but still a love story. So, if you’re looking for something thrilling, dark and action-packed, Remembrance probably isn’t the best choice.

I already mentioned the idea. I don’t believe in reincarnation, but it proved to be refreshing and unseen (well, not completely, but I haven’t seen that much books about reincarnation… or am I just blind?). Simplified – when you get tired from the usual stuff, go for it.

Characters in this book were neither its strong point, nor weak. I didn’t grow to love them, but they did seem realistic enough and they weren’t annoying. Okay, sometimes they made stupid decisions and it was annoying, but not all the time, not even enough times, that it’d actually matter.

Those, who saw my star rating may already be wondering, what the biggest BUT is. Well, it’s predictability. You could tell where it was all going, guess some things in advance, plus there were some clichés as well. Also, the plot was quite slow.

Therefore, I cannot possibly give this book better star rating; I’ve read better ones. It’s Michelle’s first book though and it’s promising enough – I’d really like to read next book in the trilogy.

It’s up to you whether you decide to read Remembrance or not, but if it seem at least a bit likeable to you, you totally should. ;)
3 stars


A teraz stručné zhrnutie v slovenčine: Nápad s reinkarnáciou (na ktorú neverím) je neopozeraný - minimálne pre mňa - a zaujímavý, fajn zmena, plus Michelle píše vážne príjemne. Remembrance je však stále prevažne love story, takže odporúčam skôr ako nenáročné oddychové čítanie.

Charaktery som si neobľúbila, no ani ma veľmi neotravovali.

Najväčším záporom knihy bola predvídateľnosť a nejaké tie klišé, dej bol vcelku pomalý... Takže asi nesadne každému a ja jej nemôžem dať viac hviezdičiek, no kniha sa mi tak či tak páčila, skrátka má niečo do seba.;)

Ak to znie aspoň trochu ako niečo, čo by sa vám mohlo páčiť, dajte jej šancu. Tiež zdôrazňujem, že je to autorkina prvotina, mimochodom sľubná – rada by som si prečítala ďalšie diely tejto trilógie.

3 hviezdičky.

Anotácia a  obálka z goodreads.com

14 komentárov:

  1. Obdivuji tě že ses pustila do recenze v angličtině, to bych si asi netroufla :) Je to pěkné shrnutí, kdyby tě zajímalo ještě něco s reinkarnační tématikou, zkus Incarnate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto knihu by som si rada prečítala, ešte som nečítala nič s reinkarnáciou a je to zaujímavé téma 8) naviac tie obálky!!! 8o krásne 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A reinkarnáciou už som sa stretla v Padlých anjeloch, tí si ma úplne získali, ako čítanie by to nemuselo byť zlé, porozmýšlam :) Ale tá obálky vyzerá strašne lákavo o.o
    Čo sa tej videoodpovede týka, nevideli by ste ma hovoriť, ale koktať :D Ja neviem prečo, ale príde mi divné rozprávať na notebook :D Celkom ma privádzaš na myšlienku, že by to nemuselo byť až tak zlé, takže nad tým začínam aj trochu rozmýšlať o.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jáj, no vidíš, ale to sa mi nepáčilo, tak som na to aj zabudla.:D Že sú úžasné.^^
      Tak to aspoň vyskúšaj natočiť - trebárs zistíš, že ťa to baví.^^ Prípadne to niekomu daj na posúdenie a až keď si budeš istá, hoď na blog.:)

      Odstrániť
  4. Tak za pokus nič nedám, ale pri pomyslení že to bude na nete mám taký divný pocit :D Netúžim dopadnúť ako niektoré blogerky, ktorým to nevyšlo no :D Ale baví ma ten movie maker, takže asi sa na to fakt dám. A spravím to tak že prvá a posledná v živote, potom to už budú iba tutoriály na líčenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, je to celkom stres.:D Tak už uvidíš, budem držať palce.=)

      Odstrániť
  5. Ach áááno, Remembrance... tu už si chci přečíst sakra dlouho.^^ A vlastně to vypadá docela dobře, tak oddychově :)
    Jinak recenze je povedená... v obou jazycích :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.:) Je to dobré, tak si ju prečítaj a podeľ sa o názor.^^

      Odstrániť
  6. Čo ja viem, reinkarnácia. Téma nie pre mňa, ale netvrdím, že by to nemohlo zaujať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslela som si to isté, ale napokon som ostala milo prekvapená.=)

      Odstrániť
  7. No mě zaujala už ta obálka :)Chystám se na nějakou anglickou knihu, pravděpodobně The Selection, ale tohle taky vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že je skvelá.=) The Selection?:) Tam raz neviem, či si ju prečítať alebo radšej nie. O_x

      Odstrániť